3 კლასის დამრიგებლის
წლიური სამუშაო გეგმა
ქ.თბილისი № 6 საჯარო სკოლა 2014-2015სასწ.წ
სოც დაუცველი მოსწავლეთა რაოდენობა: დამრიგ:ი.ბათნიაშვილი
577 34 66 35 2 58
20 30
სამუშაო ფორმები
|
თემა და სამუშაო შინაარსი
|
მისაღწევი შედეგები
|
სავარაუდო თარიღი
|
პასუხისმგებელი პირი
|
შენიშვნა
|
კლასის საათი
|
ქცევის წესები
|
ქცევის წესების შემუშავება მოსწავლეებთან ერთად
|
18.09.14
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
მშობელთა კრება
|
საუბარი მშობლებთან
სასწავლო გეგმის სიახლეების გაცნობა
|
მშობლებთან ურთიერთობის დამყარება სასწავლო მიზნების ერთობლივ დაგეგმვა
|
19.09.14
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
სასკოლო ოთახის შელამაზება
|
ესთეტიკური უნარის განვითარება
|
25.09.14
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
ღონისძიებები
|
ინტელექტუალურ-შემოქმედებითი ღონისძიება,,რანი ვართ“
|
სასწავლო მოტივაციის ამაღლების მიზნით
|
28.11.14
|
ი.ბათნიაშვილი
ნ.ლორია
|
|
ინდივიდუალური შეხვედრა მშობლებთან
|
მშობლებთან შეხვედრა შვილის ყოფაქცევის და აკადემიური მოსწრების გაცნობა
|
პრობლემის დროული გამოვლენა და საჭირო ხერხების დაგეგმვა
|
ოქტომბრის ბოლოს
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
რას ნიშნავს იყო მესამე კლასელი?
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
1.10.14
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
რა მოლოდინები აქვთ ახალი სასწავლო წლისათვის
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
9.10.14
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
ჯანსაღი ცხოვრების წესი
|
პირადი ჰიგიენის დაცვა
|
23.10.14
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
მშობელთა კრება
|
შედეგების გაცნობა
|
19.12.14
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
კლასის საათი
|
ოცნებები
|
მორალური განვითარება
|
13.11.14
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
ფანტაზია
|
შემოქმედებითობის გამოვლენა
|
18.11.14
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
გასვლითი ღონისძიება
|
სააალწლო ღონისძიება გასართობ ცენტრში
|
ინტელექტუალურ-შემოქმედებითი უნარის განითარება
|
29.12.14
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
საუბრის კულტურა
|
როგორ ისაუბრონ უფროსებთან
|
15.01.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
როგორ მოვექცეთ სხვას ჩვენც ასევე მოგვექცევიან
|
საკუთარი აზრის გამოთქმა
|
22.01.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
ჯადოსნური სიტყვები
|
ესტეთიკური უნარის განვითარება
|
29.01.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
მშობელთა კრება
|
მოსწავლეთა შედეგების გაცნობა
|
16.01.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
კლასის საათი
|
ურთიერთობა უფროსებთან
|
მორალური და პიროვნული განვითარება
|
5.02.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
სირთულეების დაძლევა
|
მორალური და პიროვნული განვითარება
|
12.02.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
პატიება
|
მორალური და პიროვნული განვითარება
|
19.02.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
რა არის მეგობრობა
|
მორალური და პიროვნული განვითარება
|
26.02.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
მშობელთა კრება
|
პრობლემების გადაჭრის გზები
|
13.02.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
კლასის საათი
|
ჩემი საყვარელი გმირი
|
ინტელექტუალურ-შემოქმედებითი უნარის განითარება
|
5.03.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
ქუჩაში მოძრობის ქესები
|
უსაფრთხოების დაცვა
|
19.03.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
მშობელთა კრება
|
მოსწავლეთა შედეგების გაცნობა
|
20.03.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
შემოქმედებითი ღონისძიება
|
,,ჩემი საყვარელი დედა“
|
შემოქმედებითობის განვითარება
|
6.03.15
|
ი.ბათნიაშვილი
ი.ბერიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
როგორ მოვიქცეთ უფროსებთან
|
მორალური განვითარება
|
2.04.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
გასვლითი ღონისძიება
|
პლანეტარიუმი
|
პლანეტების გაცნობა
|
აპრილი
|
ი.ბათნიაშვილი
ნ.ღვინჯილია
|
|
კლასის საათი
|
თანამშრომლობა
|
ურთიერთობის ჩამოყალიბება
|
16.04.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
შექება და კომპლიმენტი
|
მორალური და პიროვნული განვითარება
|
23.04.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
მშობელთა კრება
|
პრობლემების განხილვა
|
8.05.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
კლასის საათი
|
ინკლუზიურ ბავშვებთან ურთიერთობა
|
ემპათიის უნარის განვითარება
|
14.05.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
მათი უფლებები
|
ბავშვთა უფლებების დაცვა
|
21.05.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
მშობელთა კრება
|
შედეგების გაცნობა
|
12.06.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
გასვლითი ღონისძიება
|
13.06.15
|
ი.ბათნიაშვილი
|
2013-2014სასწ.წ. 2კლასის სადამრიგებლო პროგრამა
სამუშაო ფორმები
|
თემა და სამუშაო შინაარსი
|
მისაღწევი შედეგები
|
სავარაუდო თარიღი
|
პასუხისმგებელი პირი
|
დამატებითი ღონისძიებები
|
კლასის საათი
|
ქცევის წესები
|
ქცევის წესების შემუშავება მოსწავლეებთან ერთად
|
16.09
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
მშობელთა კრება
|
საუბარი მშობლებთან
სასწავლო გეგმის სიახლეების გაცნობა
|
მშობლებთან ურთიერთობის დამყარება სასწავლო მიზნების ერთობლივ დაგეგმვა
|
17.092013
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
სასკოლო ოთახის შელამაზება
|
27.09.2013
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
ღონისძიებები
|
ერთობლივი დაგეგმვა ვიქტორინის და ინტეგრირებული გაკვეთილების
|
სასწავლო მოტივაციის ამაღლების მიზნით
|
20.09.2013
|
ი.ბათნიაშვილი
მ.ბერიძე
ნ.თოდუა
ნ.ღვინჯილია
ნ.ლორია
|
|
ინდივიდუალური შეხვედრა მშობლებთან
|
მშობლებთან შეხვედრა შვილის ყოფაქცევის და აკადემიური მოსწრების გაცნობა
|
პრობლემის დროული გამოვლენა და საჭირო ხერხების დაგეგმვა
|
27.09.2013
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
მეგობრობა
|
საუბარი მეგობრობაზე თავისუფალი
აზრის გამოთქმა
|
1.10.2013
|
||
შემოდგომის ღონისძიება
|
18.10.2013
|
ნ.თოდუა
ი.ბათნიაშვილი
|
|||
მშობელთა კრება
|
1.11.2013
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|||
კლასის საათი
|
რა არის ჯანმრთელობა
|
საუბარი ; რას ნიშნავს ჯანსაღი ცხოვრების წესი, რა განაპირობებს მას
|
6.11.2013
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
გასვლითი ღონისძიება,,ზოოპარკში“
|
ცხოველთა სამყაროს გაცნობა
|
14.11.2013
|
ი.ბათნიაშვილი
ნ.ღვინჯილია
|
||
კლასის საათი
|
საუბრის კულტურა
|
როგორ ისაუბრონ უფროსებთან
|
20.11.2013
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
კლასის საათი
|
როგორ მოვექცეთ სხვას ჩვენც ასევე მოგვექცევიან
|
საკუთარი აზრის გამოთქმა
|
27.11.2013
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|
მშობელთა კრება
|
მოსწავლეთა შედეგების გაცნობა
|
17.12.2013
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
ვიქტორინა,,ვინ იქნება პირველი“
|
19.12.2013
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|||
საახალწლო გასვლითი ღონისძიება
|
24.12.2013
|
ი.ბათნიაშვილი
|
|||
ინგლისური სპექტაკლი,,წითელქუდა“
|
2-ე სემესტრი
|
მ.არსენიძე
ი.ბათნიაშვილი
|
|||
კლასის საათი
|
რა არის მეგობრობა
|
22.01.2014
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
მშობელთა კრება
|
პრობლემების გადაჭრის გზები
|
31.01.2014
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
კლასის საათი
|
ჩემი საყვარელი გმირი
|
5.02.2013
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
კლასის საათი
|
ქუჩაში მოძრობის ქესები
|
19.02
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
მშობელთა კრება
|
მოსწავლეთა შედეგების გაცნობა
|
28.02.2014
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
შემოქმედებითი ღონისძიება
|
დედის დღესთან დაკავშირებით
|
7.03.2014
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
კლასის საათი
|
როგორ მოვიქცეთ უფროსებთან
|
12.03.2014
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
კლასის საათი
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
26.03.2014
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
კლასის საათი
|
ჯადოსნური სიტყვები
|
2.04.2014
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
მშობელთა კრება
|
პრობლემების განხილვა
|
2.05.2014
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
კლასის საათი
|
ინკლუზიურ ბავშვებთან ურთიერთობა
|
14.05.2014
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
კლასის საათი
|
დღის რეჟიმი
|
4.06.2014
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
მშობელთა კრება
|
შედეგების გაცნობა
|
13.06.2014
|
ი.ბათნიაშვილი
|
||
გსვლითი ღონისძიება
|
14.06.2014
|
ი.ბათნიაშვილი
|
2013-2014სასწ.წ. IIბ კლასის II სემესტრის
დამრიგებლის ანალიზი
დამრიგებ:ი.ბათნიაშვილი
კლასში ირიცხება 18 მოსწავლე,9 გოგონა და9 ბიჭი. კლასი
აქტიურია, მონაწილეობას იღებდა შემოქმედებით ღონისძიებებში,
უტარდებოდათ გეგმით გათვალისწინებული კლასის საათები,
ჩაუტარდათ:
გასვლითი ღონისძიება,,ზოოპარკში“;
გასვლითი ღონისძიება ,,ღვთაების მონასტერში“;
გასვლითი ღონისძიება,,სტუმრად თოჯინების თეატრში“;
შემოქმედებითი ღონიძიება სპექტაკლი,,წითელქუდა“-ინგლისურად
შემოქმედებითი ღონისძიება ,,დედის დღე“
ჩაუტარდათ მშობელთა კრებები 4-ჯერ.საგნობრივი ანალიზის
საფუძველზე მოსწავლეთა 60 % წარმატებულია, 30% ადეკვატურია, 10% დამაკმაყოფილებელია.
მაგარიაა
ОтветитьУдалить